ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Realizarea unei pagini web care să fie în concordanţă cu cerinţele clientului presupune un proces care este compus din mai multe etape strâns legate între ele:

  • Completarea chestionarului prin care să înţelegem specificul şi particularităţile proiectului
  • Etapa de consultanţă prin care definim împreună scopul, structura, conţinutul şi funcționalitatea paginii web
  • Realizarea design-ului pentru pagina web
  • Implementarea design-ului şi crearea Panoului de Administrare al site-ului
  • Testarea finală a soluţiei

Vei fi ţinut la curent permanent pe parcursul procesului de dezvoltare, având posibilitatea de a verifica live modificările şi stadiul în care se află proiectul. Considerăm că doar printr-o comunicare eficientă şi în timp real, putem ajunge la rezultate pe măsura aşteptărilor.

Trebuie să ne furnizezi textele pentru pagina web. Desigur, înainte de a începe proiectul îţi vom oferi consultanţă cu privire la definirea structurii şi a conținutului paginilor din cadrul site-ului. Textele trimise vor fi corectate şi optimizate pentru motoarele de căutare.

În cazul în care nu doreşti să foloseşti poze proprii în cadrul design-ului pentru pagina web, îţi punem la dispoziţie poze din cataloage de "stock photography" (nu implică niciun cost adiţional).

Ai control total asupra conţinului. Împreună cu pagina web noi îţi livrăm şi un Panou de Administrare foarte intuitiv şi ușor de folosit. Prin intermediul acestui Panou de Administrare ai control total (poţi edita, şterge sau adăuga informaţii) asupra conținutului tău: textelor, pozelor şi a materialelor video publicate. Dacă ai ales unul din pachetele de servicii web pe bază de abonament (lunar sau anual) nu trebuie să cunoști neapărat cum se administrează site-ul deoarece ne putem ocupa și noi de întreținerea lui. E suficient să ne comunici ce dorești să adăugăm pe site și în 24-48 de ore actualizăm conținutul de pe site cu informațiile furnizate de tine prin email.

După predarea proiectului oferim training pentru persoanele care vor folosi Panoul de Administrare.

Timpul necesar dezvoltării unei pagini web depinde de complexitatea acesteia. După etapa de analiză putem stabili perioada exactă necesară pentru livrarea proiectului.

În mod normal, în aproximativ 7 zile poți avea site-ul complet realizat. Depinde de rapiditatea ta de a ne furniza încă din primele zile toate materialele necesare (texte, imagini, clipuri video).

Dacă nu ai toate textele pregătite, pentru început vom folosi o machetă de text (ex. Lorem ipsum dolor sit amet) pentru a vedea aspectul paginilor cu text adăugat, iar ulterior poate fi adăugat și textul tău.

Nu este necesar să fii din Cluj-Napoca sau Londra pentru a lucra eficient cu noi. Chiar dacă eşti din Bucureşti sau alt oraş din România, sau chiar din străinătate, acest lucru nu va fi un impediment. Comunicarea poate fi făcută prin email, chat şi telefonic.

În general nu încheiem contracte, deoarece factura emisă în momentul achiziției pachetului de servicii ales, împreună cu specificațiile serviciilor prezentate pe site țin loc de contract. La cerere putem oferi și contract, fără nicio problemă.

Perioada minimă pentru achiziția serviciilor este de o lună. La achiziția serviciilor pentru un an economisiți timp și bani.

Da. La plata online a serviciilor cu cardul bancar se va activa plata automată, astfel serviciul cumpărat va fi reînnoit automat în fiecare lună sau an utilizând informațiile de plată introduse la realizarea achiziției inițiale. Reînnoirea poate fi dezactivată oricând printr-un simplu email de solicitare de întrerupere a serviciului.

Da, împreună cu unul din pachetele de web design pe bază de abonament anual sau lunar vei primi gratuit posibilitatea de a înregistra la alegere un domeniu. În mod normal, un domeniu trebuie reactivat printr-o plată anuală, dar atât timp cât beneficiezi de serviciile noastre, această plată anuală o vom suporta noi pentru tine.

Site-ul tău poate funcționa sub un nume de domeniu achiziționat de la un alt registrar. Este suficient să configurezi nameserverele cu adresele pe care ți le vom comunica. Nu ezita să ne soliciți suportul dacă nu te descurci.

Pentru a profita de oferta noastră de a avea un domeniu gratuit poți solicita înregistrarea gratuită a unui alt domeniu dacă ai nevoie.

Da! Poți testa serviciile noastre fără griji. Dacă în primele 30 zile de la achiziția serviciilor constați că acestea nu se potrivesc nevoilor tale, îți vom rambursa valoarea achitată.

Toate serviciile de web design, cu excepția înregistrării domeniilor, sunt rambursabile în termen de 30 zile de la data activării. Rambursarea este posibilă doar în cazul primei achiziții a serviciilor. Emblematic nu va rambursa alte achiziții ulterioare, inclusiv reînnoirea automată a serviciilor realizată prin plăți recurente.

Nu există posibilitatea de rambursare a valorii domeniilor deja înregistrate. În cazul în care ați primit împreună cu pachetul achiziționat, înregistrarea gratuită a unui domeniu și solicitați rambursarea după înregistrarea domeniului, valoarea returnată va fi echivalentul prețului pachetului de servicii, excluzând valoarea aferentă înregistrării gratuite a domeniului.

Pentru a solicita anularea contractului ne poți contacta prin e-mail la adresa contact@emblematic.ro.

Pentru anularea pachetelor de servicii în interval de 30 zile, nu este necesară nicio justificare; totuși te rugăm să ne comunici motivul anulării pentru a ne putea adapta serviciile nevoilor clienților noștri.

TOP