CUM TE PROMOVEZI PE FACEBOOK

Targetarea audienței și instrumentele de promovare

Facebook permite o targetare fără precedent printr-o segmentare complexă, de la aspecte generale precum cele geografice (țară, oraș, cartier) și demografice (vârstă, sex, stare civilă), până la cele de natura comportamentală (preferințe, interese, hobby-uri, grupuri și comunități de care aparțin consumatorii).
Beneficiile unei campanii de promovare social media (în special Facebook) sunt nenumărate. Promovarea prin Facebook marketing este la îndemana ta. Contactează-ne!

Dispunând de ce aceste informații valoroase, noi putem crea campanii de promovare pe Facebook care să transmită mesajul tău către un segment țintă bine definit, evitând astfel risipa inutilă de timp, energie și bani.

În funcție de nevoile de dezvoltare specifice afacerii tale, putem construi strategii de Facebook marketing, utilizând instrumentele de mai jos:

DE CE SĂ TE PROMOVEZI PE FACEBOOK

Creează relații cu clienții tăi, atrage potențiali noi clienți și crește vânzările!

Facebook este rețeaua socială cu cei mai mulți utilizatori din lume și cu cel mai mare grad de interactivitate.

Numărul de utilizatori de Facebook din România este de peste 8 milioane, adică aproximativ 85% din numărul total al utilizatorilor de internet din țara noastră.

Studiile arată că 50% dintre consumatori pun mai mult preț pe pagina de Facebook a unei companii decât pe website-ul acesteia.

Administrarea paginii de Facebook

Paginile de Facebook sunt un instrument eficient pe care companiile îl pot folosi pentru a interacționa cu cei ce le sunt deja clienți, dar pot atrage și noi consumatori prin prezentarea inteligentă a produselor și serviciilor pe care le oferă.

Dacă nu ai o pagină de Facebook, vom realiza împreuna conceptul creativ și îl vom implementa. Odată creată pagina, aceasta va necesita adminstrare zilnică și investiții în promovarea conținutului, însemnând:

  • planul editorial (ce și când se publică);
  • realizarea conținutului ce urmează a fi publicat pe pagina de Facebook (texte, imagini, video);
  • real time marketing – adaptarea conținutului publicat pe pagina de Facebook în funcție de evenimentele importante și relevante industriei în care activezi;
  • lansarea de concursuri și promoții;
  • interacțiunea cu fanii ce aleg să comunice folosind pagina de Facebook;
  • atragerea de noi fani prin promovarea conținutului publicat pe pagină.

Campanii de publicitate și retargeting

Pe Facebook click-urile pot fi uşor transformate în fani şi fanii în clienți.
Prin promovarea Postărilor şi alegerea ad-urilor potrivite în funcţie de audienţă, putem face cunoscute cele mai noi promoţii şi campanii pe care le oferi, putem atrage potenţiali clienţi şi îi putem fideliza pe cei deja existenţi.

Retargeting-ul a devenit o componentă obligatorie pentru fiecare campanie de marketing ce se doreşte performantă întrucât prin acest serviciu 98% dintre vizitatorii unui website ce nu au convertit la prima vizita au fost reabordaţi şi o mare parte dintre aceştia au fost transformaţi în clienţi.
De exemplu, serviciul de retargeting îţi permite să le trimiţi celor care au cumpărat online un anumit produs sau au contractat un anumit serviciu, un mesaj de mulţumire sau le poţi recomanda cele mai noi promoţii pentru accesoriile sau produsele aparţinând aceleaşi categorii de produse.

Bugetul campaniei de promovare tu îl stabilești (minim 149 euro). Comisionul de administrare este 10% din valoarea campaniei (minim 49 euro).

TOP